“Dochter is blij met haar bed. Helaas waren 2 planken bij binnenkomst stuk. Naar telefoontje is het naar 2 weken opgelost goed service. Nieuwe planken gehad. Dochter is blij met haar bed.”
“We zijn er heel blij mee Was echt super, snelle reactie en snelle levering,”
“Kamer is super geworden Erg vriendelijk”
“Onze zoon zo blij mee, hij slaapt nu heerlijk Prima service, bezorging ging snel!”
“Bureau werd binnen afzienlijke tijd bezorgd.”
“Het is een mooi, degelijk en praktisch bed, met veel opbergmogelijkheden. Het uitschuifbare nachtkastje op wieltjes is een leuk detail! Het kost wat tijd om het netjes in elkaar te zetten, en je moet zorgvuldig de handleiding bestuderen, maar ook voor de niet al te handige klusser is het heel goed te doen. De bezorging was nog sneller dan verwacht; heel fijn!”
“Bedje is super eenvoudig in elkaar te zetten. Onze kleine man is er ontzettend blij mee en het past helemaal bij de rest van zijn kamertje. Snelle bezorging, netjes verpakt”
“Onze dochter is er helemaal weg van!! Nette en vriendelijke service.”
“Het is erg fijn om de plank erboven te hebben. Tijdens online les kan mijn dochter, indien nodig, haar laptop op de bovenste plank zetten, en op het bureaublad dan veel ruimte hebben voor boeken etc. Ze is erg blij met dit bureau! Het bureau in elkaar zetten duurt ongeveer anderhalf uur met twee personen. Het bestellen ging prima, we werden goed op de hoogte gehouden wanneer de verwachte bezorging zou plaatsvinden.Een dag van tevoren een mail met het verwachte tijdblok ontvangen en of dat uit zou komen? Deze mail moest bevestigd worden, als het tijdstip uitkwam. Ik werd al vrij snel opgebeld dat ik dat niet had gedaan, maar dat was echt erg snel. Ik had nog niet de kans gehad om te kijken of er ook daadwerkelijk iemand thuis was op dat tijdstip. Toen ik ontdekte dat dat niet het geval zou zijn, maar wat later op de dag wel, kon daar niets aan gedaan worden. Ik vraag me dan af waarom er in de mail wordt gevraagd of het tijdpad uitkomt... In de bevestiging een opmerking voor de chauffeur kunnen zetten: het verzoek gedaan om een kwartiertje van tevoren te bellen. De bezorging zou tussen 14.45 en 17.00 plaatsvinden. Om 13.45 een voicemailbericht dat er niet werd open gedaan en dat de chauffeur weer vertrok... Heel vreemd. Meteen teruggebeld en met wat overhalen de chauffeur terug laten gaan. Mijn dochter zat namelijk wel thuis, maar was in een online-les. Zij zou om 14.30 klaar gaan zitten. Maar dat was het nog lang niet! En er was ook niet een kwartier van te voren gebeld. Uiteindelijk gelukt om dochter te pakken te krijgen en de deur te laten openen.”
“Leuke en degelijke bedden!
De jongens zijn er súper blij mee; hoe leuk is het om al je prullen in je bed uit te stallen. Verder ook handig, al die opbergruimte!
We hebben er wel lang op moeten wachten, maar dat wisten we tijdens bestellen, dat stond op de website. Bezorging prima, precies binnen het tijdsvak, wat afgesproken was de dag ervoor, geleverd!”
“Duidelijke beschrijving op de site. Goed en degelijk bureau, erg tevreden over. Levering heeft alleen erg lang geduurd. Van op voorraad naar toch niet op voorraad en verschillende keren uitgesteld. Uiteindelijk maar voor een andere kleur gekozen.
Levering zelf is goed geregeld. Eerst zelf bevestigen dat je ook thuis bent, en vervolgens precies op afgesproken tijd geleverd.”
“Mijn zoontje is er heel erg blij mee en de kamer is erg mooi geworden Prima communicatie over de levertijden”