Uw winkelwagentje is leeg   

VEEL GESTELDE VRAGEN


We doen ons best om alle mogelijke vragen op deze pagina te beantwoorden. Mocht u een vraag hebben die hier niet bijstaat, dan staan wij voor u klaar om uw vraag te beantwoorden.

Bestellen en betalen
Showroom
Voorraad en levertijd
Laagste prijs garantie
Verzendkosten
Bezorging en aflevering
Retour sturen
Garantie
Klachtenafhandeling

 

Bestellen en betalen

Betalen kan bij JeEigenKamer.nl veilig en eenvoudig met verschillende betaalmethoden.

Wat zijn de betaalmogelijkheden?
Nadat u de bestelling in het winkelwagentje heeft geplaatst kunt u eenvoudig betalen met iDeal of een handmatige overschrijving doen (beide gratis). Ook kunt u kiezen voor contante betaling, een Creditcard betaling (Visa/Mastercard) of betalen met Bancontact.

Kan ik ook achteraf betalen?
Jazeker, op onze website kunt u tijdens het betalingsproces voor "Rembours" kiezen. Bij de aflevering kunt u dan contant afrekenen of pinnen bij de chauffeur. Helaas brengen de transporteurs hiervoor extra kosten in rekening waarvoor wij ook een vergoeding vragen. Voor rembours betalingen brengen wij €10 per bestelling in rekening (ongeacht de hoogte van het bedrag of het aantal producten dat u bestelt). Houdt u er rekening mee dat u bij contante betaling het gepaste bedrag bij de hand heeft, onze chauffeurs hebben namelijk niet altijd wisselgeld.

Is mijn betaling veilig?
Online betalen moet 100% veilig zijn! Om dit te garanderen maken wij gebruik van de internetkassa van Multisafepay. Multisafepay zorgt ervoor dat u uw betaling snel en veilig kunt doen.

 

Showroom

Helaas hebben wij geen showroom waar producten bekeken kunnen worden. We verkopen onze artikelen alleen online.

 

Voorraad en levertijd

Nagenoeg al onze artikelen zijn direct uit voorraad leverbaar vanuit ons magazijn in Bemmel. Direct leverbaar betekent bij ons 2 tot 5 werkdagen. Hierbij maken wij gebruik van onze eigen transporteurs. Wij streven ernaar om altijd binnen de toegezegde levertijd te bezorgen. Mocht dit in een enkel geval niet lukken dan nemen wij direct contact met u op. Als u de bestelling dan alsnog wilt annuleren dan zullen wij uiterlijk binnen 2 werkdagen uw volledige aankoopbedrag terugstorten.

Wanneer artikelen een langere levertijd hebben, staat dit vermeld bij de producten. Ook stellen wij u hiervan altijd op de hoogte zodra u bij ons een bestelling plaatst.

 

Laagste prijs garantie

Wat houdt de laagste prijs garantie bij jullie in?
U betaalt bij JeEigenKamer.nl de laagste prijs. Als u kunt aantonen dat exact hetzelfde artikel elders in Nederland goedkoper is, of een week na de aankoop onder dezelfde voorwaarden goedkoper wordt aangeboden. In het laatste geval zullen wij het betreffende artikel ook tegen die prijs verkopen of het prijsverschil terugbetalen.

Voorwaarden laagste prijsgarantie

  • De laagste prijsgarantie is geldig tot 7 werkdagen na aankoop van het product en geldt voor reguliere prijzen;
  • Bij een vergelijking van een online bestelling geldt de prijs van het winkelmandje. (dus het product incl. dienst van leveren);
  • De laagste prijs garantie geldt ook bij elke prijswijziging van JeEigenKamer.nl (binnen 3 werkdagen);
  • De levertijd van de concurrent dient vergelijkbaar te zijn.

Wanneer de laagste prijs garantie NIET van toepassing is

  • Wanneer het gaat om tijdelijke acties bij concurrenten, faillissements- of groothandelsuitverkopen, outletmodellen etc;
  • Wanneer de concurrent niet exact hetzelfde artikel aanbiedt;
  • Webshops uit andere landen zijn uitgesloten;
  • Als de concurrent alleen een fysieke winkel heeft en geen webshop heeft;
  • Wanneer de levertijd van de concurrent niet vergelijkbaar is.

 

Verzendkosten

Gratis bezorging binnen Nederland! Alle leveringen binnen Nederland - ongeacht het orderbedrag - zijn gratis (met uitzondering van adressen op de Waddeneilanden). Voor leveringen in België of op één van de Waddeneilanden zijn enkele voorwaarden verbonden:

  • Bezorgen BE Vlaanderen - voor bestelling naar Vlaanderen met een bestelwaarde van minder dan €250, wordt €19 transportkosten in rekening gebracht.
  • Bezorgen BE Wallonië / Waddeneilanden - voor bestelling naar Wallonië of de Waddeneilanden met een bestelwaarde van minder dan €950 wordt €39 transportkosten in rekening gebracht.
  • Postpakket BE - voor postzendingen (DPD/PostNL) naar België met een bestelwaarde van minder dan €60, wordt €9 extra transportkosten (per pakket) in rekening gebracht.

 

Bezorging en aflevering

Eigen transporteurs
Grote bedden, kasten en complete kamers zijn vaak zwaar, deze kunnen niet met de reguliere pakketbezorgers worden verstuurd. Hiervoor zetten wij ons eigen transporteurs in.

DPD of PostNL
Soms versturen wij pakketten met DPD of PostNL. Bijvoorbeeld als u één klein pakket besteld dat lichter is dan 20 kg. U ontvangt hiervan een track & trace waarmee u de zending kunt volgen.

Moet ik thuis zijn op de dag van bezorging?
Bij grote producten is het belangrijk dat u op de afgesproken dag van bezorging ook thuis bent om de bestelling in ontvangst te nemen. U mag ook iemand anders de deur open laten doen. Wij zijn flexibel.

Wat gebeurd er als ik niet thuis ben?
In dat geval neemt de transporteur de bestelling weer mee terug naar het magazijn. Hiervoor moeten wij helaas wel extra kosten in rekening brengen.

Kan de chauffeur mij bellen voor aankomst?
Ja, dat is zeker mogelijk. Mocht u van tevoren weten dat u wellicht even kort weg moet of even niet bereikbaar zult zijn, geeft u dit dan zo snel mogelijk aan ons door (of vermeldt het bij uw bestelling in het opmerkingen-veld). Onze chauffeur kan u dan even bellen als ze naar u onderweg zijn (ongeveer 15-30 minuten voor aankomst).

Op welke dagen bezorgen jullie mijn bestelling?
Bezorging van grote bestellingen vindt plaats van maandag t/m vrijdag op een afgesproken dag. Onze transporteur neemt hierover contact met u op om een dag en tijd door te geven.

Tot welke verdieping leveren jullie mijn bestelling?
Aflevering is normaliter bij woonhuizen op de begane grond tot achter de voordeur (in de hal). Bij appartementen leveren wij ook tot achter de voordeur, mits onze chauffeur(s) gebruik kunnen maken van een lift. Mocht er geen lift aanwezig zijn, mocht de lift niet bruikbaar zijn of mochten de dozen niet in de lift passen, dan leveren we tot in de centrale hal op de begane grond.

Is het mogelijk om de meubels door jullie te laten monteren?
Nee, helaas is dat niet mogelijk. Wel krijgt u er altijd een handleiding bij. Mocht de handleiding er niet bij zitten, stuur ons dan even een e-mail.

Kan mijn bestelling ook afhalen?
Wilt u de bestelling liever afhalen? Dit is in de meeste gevallen mogelijk op dezelfde dag (als het op voorraad is). De meeste van onze producten worden geleverd vanuit ons centrale magazijn in Bemmel. Na uw bestelling ontvangt u het nummer van een medewerker in ons magazijn en kunt u direct een afhaal-afspraak met hen maken. Ons magazijn is op werkdagen geopend van 8:00 uur tot 20:00 uur.

 

Retour sturen

Tot wanneer kan ik mijn producten retourneren?
Onze producten zijn altijd 60 dagen op zicht. Mocht u in deze periode een product terug willen sturen, dan kan dat. Het product dient dan onbeschadigd en ongebruikt te zijn. Indien mogelijk moet het in de originele verpakking worden teruggestuurd. Neemt u altijd eerst even contact met ons op. Dat kan telefonisch of per e-mail, of u kunt het 'Europees modelformulier voor herroeping' invullen en naar ons toesturen per e-mail of per post. Dit Europees modelformulier kunt u hier downloaden.

Retour voorwaarden

  • Het product is geheel compleet en in de originele staat;
  • Het product is ongebruikt;
  • Het product is schoon, zoals u deze heeft ontvangen;
  • Het product moet voorzien zijn van de originele handleiding en eventuele meegeleverde accessoires zoals schroefjes.

Wat zijn de retourkosten?
Wanneer u ervoor kiest om het product zelf terug te brengen naar ons magazijn in Bemmel is het geheel gratis. Bij het ophalen van het product door onze transporteur, zitten er kosten aan verbonden vanaf 42 euro. De exacte retourkosten hangen af van de zwaarte van het product. Eventuele schade die ontstaat tijdens het retour zenden, zijn voor verantwoording en rekening van de klant. Ook voor producten die dusdanig beschadigd zijn of gebruikssporen bevatten, bent u aansprakelijk. Hiervoor behouden wij ons het recht om kosten in rekening te brengen.

Welke stappen moet ik volgen om mijn bestelling te retourneren?
Binnen het zichttermijn van 60 dagen (vanaf de bezorgdatum van uw bestelling) kunt u een e-mail sturen naar info@jeeigenkamer.nl of telefonisch contact met ons opnemen via 0888 33 22 22. Geef daarbij uw bestelnummer aan zodat wij de retournering voor u in gang kunnen zetten.

Hoe kunt u uw bestelling gereed maken voor retour?
Zorgt u er alstublieft voor dat u alles netjes en in de originele verpakking verpakt. Is de verpakking open geweest? Gebruik dan transparante tape om het dicht te maken.

Hoe en wanneer krijg ik mijn geld terug?
Nadat wij uw retour in goede staat hebben ontvangen en gecontroleerd in ons magazijn, zullen wij het bedrag binnen enkele dagen op uw rekening storten. De terugbetaling geschiedt binnen 10 werkdagen na ontvangst van het geretourneerde product. Let op! In het magazijn wordt grondig bekeken of het product nog verkoopbaar is. Bij artikelen die gebruikssporen vertonen, gemonteerd zijn geweest of andere beschadigingen hebben, wordt de schade in rekening gebracht. Dit geldt ook voor missende onderdelen.

  • Artikel(en) compleet, ongebruikt en ongeopend (ongeopend of in originele staat en met transparante tape verpakt): u ontvangt 100% van het aankoopbedrag terug.
  • Beschadigde of vieze verpakking(en): U ontvangt max 80% van het aankoopbedrag als verpakkingen erg vuil of grof beschadigd zijn (anders dan wij ze geleverd hebben);
  • Gemonteerde of beschadigde onderdelen: Afhankelijk van de schade ontvangt u maximaal 60% van het aankoopbedrag. In het geval van beschadigde onderdelen, worden ook de kosten voor het vervangen daarvan in rekening gebracht;
  • Missende onderdelen: Maximaal 60% van het aankoopbedrag, minus de kosten voor het vervangen van de missende onderdelen.

In welke gevallen accepteren jullie mijn retour niet?
Wanneer een geretourneerd product tijdens controle dusdanig beschadigd of incompleet blijkt te zijn kunnen wij besluiten uw retour niet te aanvaarden. In dat geval zal het artikel 14 kalenderdagen ter beschikking blijven in ons magazijn in Bemmel U mag het product dan zelf afhalen of opnieuw laten leveren. Bij levering door onze transporteur zijn de kosten voor de klant. Wanneer wij binnen de 14 kalenderdagen niets van u vernemen, zal het artikel worden vernietigd.

 

Garantie

Het product is defect of beschadigd aangekomen
Heeft u het product niet in goede staat ontvangen? Stuurt u ons dan foto’s van de schade en het onderdeelnummer(s) uit de montagehandleiding. Afhankelijk van de schade zullen wij u zo snel mogelijk een passende oplossing bieden.

Er mist een onderdeel in mijn bestelling
Graag ontvangen wij het onderdeelnummer uit de montagehandleiding van het onderdeel dat u mist. Bij voorkeur aangeven per e-mail via info@jeeigenkamer.nl. Op die manier kunnen wij zo snel mogelijk een nieuw onderdeel voor u bestellen bij onze leverancier. Het missende onderdeel zult u zo snel mogelijk ontvangen (levertijden verschillen per leverancier).

Krijg ik ook garantie?
Jazeker. Al onze producten zijn minimaal voorzien van standaard fabrieksgarantie. Voor bedden en kasten geldt vaak nog een aanvullende garantieregeling zoals afgesproken binnen de centrale bond van meubelfabrikanten (CBM). Hierin wordt de volgende garantie gegarandeerd:

  • Binnen 1 jaar na aankoopdatum worden alle kosten van reparatie vergoed;
  • Binnen 2 jaar wordt 2/3 deel van de kosten vergoed;
  • Binnen 3 jaar wordt 1/3 deel van de kosten vergoed.

Deze garantiebepalingen gelden op materiaal of constructiefouten en bij 'normaal' gebruik en montage conform de montagebeschrijvingen.

 

Klachtenafhandeling

Is er iets niet goed met onze producten en heeft u een klacht dan doen wij ons uiterste best dat op een goede en persoonlijke manier voor u op te lossen. Dit gaat volgens de volgende procedure:

  1. Neemt u bij een klacht contact met ons op via e-mail of telefoon. Vermeld hierbij het bestelnummer, het artikel waarover u een klacht heeft en het moment waarop u de bestelling bij ons heeft gedaan. Heeft u deze informatie niet meer, dan is dat geen probleem; wij kunnen deze ook altijd opzoeken in ons systeem;
  2. U ontvangt van ons binnen 2 werkdagen een bevestiging dat wij uw klacht ontvangen hebben en in behandeling zullen nemen;
  3. Binnen 5 werkdagen zullen wij uw klacht beoordelen. Dit kan op basis van foto's, beschrijvingen of in sommige gevallen door het product terug te sturen. Na beoordeling van de klacht nemen wij contact met u op voor de verdere afstemming;
  4. Als uw klacht wordt goedgekeurd zullen wij de klacht herstellen door, afhankelijk van het product, het product te vervangen, te repareren of terug te nemen. In het geval van terugname van het product zullen wij het volledige aankoopbedrag binnen vijf dagen terugstorten op uw rekening.

N.B.: Als u een klacht heeft zullen wij altijd onze uiterste best doen deze op een correcte wijze voor u op te lossen. Om een correcte afhandeling van klachten voor u te garanderen zijn wij tevens aangesloten bij de Stichting Webshop Keurmerk (http://www.keurmerk.info). Mocht u het niet eens zijn met de manier waarop wij uw klacht behandelen dan kunt u zich wenden tot deze stichting. Zij kunnen de klacht voor u opnieuw beoordelen en in overleg met u ook voorleggen aan de Stichting Geschillencommissies voor Consumentenzaken (SGC). Deze organisatie bestaat al sinds 1970 en is dé organisatie in Nederland voor het beoordelen van consumentenklachten. Omdat wij aan deze stichtingen zijn verbonden heeft u de garantie dat klachten op een correcte manier worden opgelost.


En o ja,

Staat het antwoord op uw vraag hier niet bij, neemt u dan contact met ons op.