Uw winkelwagentje is leeg

VEEL GESTELDE VRAGEN


We doen ons best om alle mogelijke vragen op deze pagina te beantwoorden. Mocht u een vraag hebben die hier niet bijstaat, dan staan wij voor u klaar om uw vraag te beantwoorden.

Bestellen en betalen
Voorraad en levertijd
Verzendkosten
Bezorging en aflevering
Garantie

 

Bestellen en betalen:

Bestellen moet zo eenvoudig mogelijk zijn. Nadat u de bestelling(en) in het winkelwagentje heeft geplaatst gaat de rest vanzelf. U kunt het gewenste afleveradres en factuuradres opgeven en de betaalmethode kiezen. Betaalt u liever contant bij afleveren, dan is dat ook mogelijk.

  • iDeal (gratis):
    Rekeninghouders van ABN AMRO, SNS Bank, ING, Rabobank, ASN Bank, Regio Bank, Triodos Bank, Van Lanschot Bankiers, Knab, Bunq en Moneyou kunnen via hun eigen bank met iDeal betalen. Dit is de meest snelle en eenvoudige manier van betalen. Het is bovendien één van de veiligste manieren om te betalen omdat dit via uw eigen internet bankieren gaat.
  • Overschrijving (gratis):
    U kunt ook kiezen voor de mogelijkheid om een bankoverschrijving te doen. In dat geval krijgt u van ons een bevestiging zodra het bedrag op onze rekening staat en wordt uw bestelling verstuurd.
  • Creditcards:
    U kunt tevens betalen met MasterCard of Visa. Voor een betaling per creditcard vult u op een beveiligde website van onze bank de creditcardgegevens in nadat u de order bevestigd heeft. De gegevens worden via een beveiligde verbinding versleuteld verzonden.
  • Bancontact / Mister Cash:
    Onze Belgische klanten kunnen gemakkelijk en veilig betalen met Bancontact / Mister Cash. Met Bancontact / Mister Cash kunnen Belgische rekeninghouders online aankopen doen middels hun bankpas. De veiligheid en betrouwbaarheid zijn absoluut gegarandeerd.
  • Onder rembours betalen:
    Wilt u liever bij aflevering betalen dan is dat ook mogelijk. U kunt contact afrekenen of pinnen bij de chauffeur. Helaas brengen de transporteurs hiervoor extra kosten in rekening waarvoor wij ook een vergoeding vragen. Voor remboursbetalingen brengen wij €15,- per bestelling in rekening (ongeacht de hoogte van het bedrag of het aantal producten dat u bestelt). Houdt u er rekening mee dat u bij contante betaling het gepaste bedrag bij de hand heeft, onze chauffeurs hebben namelijk niet altijd wisselgeld.

Online betalen moet 100% veilig zijn! Om dit te garanderen maken wij gebruik van de internetkassa van Multisafepay. Multisafepay zorgt ervoor dat u uw betaling snel en veilig kunt doen.


Bekijk hieronder de video van Daisy. Zij legt stap voor stap uit hoe u kunt bestellen en betalen bij JeEigenKamer.nl:

 

Voorraad en levertijd:

Nagenoeg alle bestellingen worden verstuurd vanuit ons centrale magazijn in Bemmel, tenzij anders aangegeven. Hierbij maken wij gebruik van gerenommeerde transporteurs. De levertijd staat bij de producten vermeld. Wij streven ernaar om altijd binnen de toegezegde levertijd te bezorgen. Mocht dit in een enkel geval niet lukken dan nemen wij direct contact met u op. Als u de bestelling dan alsnog wilt annuleren dan zullen wij uiterlijk binnen 3 werkdagen uw volledige aankoopbedrag terugstorten.

 

Verzendkosten:

Gratis bezorging binnen Nederland en België! Een goede service staat bij ons voorop. Dat is de reden waarom u bij ons geen verzendkosten betaalt ongeacht het orderbedrag. Woont u op één van de Nederlandse eilanden dan kunnen wij uw bestelling helaas niet gratis versturen. Neemt u in dat geval even contact met ons op voor een passende oplossing.

 

Bezorging en aflevering:

We maken onderscheid tussen producten lichter dan 31,5 kg en producten die zwaarder zijn.

Producten lichter dan 31,5 kg (kleine producten):
Producten lichter dan 31,5 kg kunnen met DPD, PostNL of UPS verstuurd worden. U ontvangt hiervan een track en trace waarmee u de zending kunt volgen.

Producten zwaarder dan 31,5 kg (grote producten):
Grote bedden, kasten en complete kamers zijn vaak zwaarder dan 31,5 kg. Deze kunnen niet met de reguliere pakketbezorgers worden verstuurd. Hiervoor worden grotere bestelauto's ingezet. Om deze producten op een goede en snelle manier te bezorgen gaat dit in de volgende stappen:

  1. U plaatst de bestelling en kiest voor vooraf betaling of betaling onder rembours;
  2. U krijgt van ons direct een bevestiging van de bestelling;
  3. Wij nemen telefonisch contact met u op om een geschikte datum voor bezorging met u af te spreken. Mocht u - om welke reden dan ook - liever op een later moment geleverd willen hebben, dan kan dat ook. Vermeldt u uw eventuele voorkeur altijd in het opmerkingenveld bij uw bestelling;
  4. Uw bestelling wordt op de afgesproken dag bij u thuis bezorgd. Indien u voor rembours betaling gekozen heeft dan moet u bij de chauffeur betalen (pinnen of contant).

Heeft u een groot product besteld, dan is het belangrijk dat u op afgesproken dag van bezorging ook thuis bent om de bestelling in ontvangst te nemen. Mocht dit niet zo zijn dan moet de bestelling weer mee terug naar het magazijn waarvoor wij helaas kosten moeten berekenen. Dit is een situatie die niet wenselijk is, en om deze te voorkomen kan de chauffeur u ook nog even bellen voor aankomst. Dit maakt het voor u gemakkelijk als u net even kort weg moet en even niet bereikbaar bent.
Bezorging van grote bestellingen vindt plaats van maandag t/m vrijdag op een afgesproken dag. Aflevering is normaliter: - bij woonhuizen op de begane grond tot achter de voordeur (in de hal).
- bij appartementen leveren wij ook tot achter de voordeur, mits onze chauffeur(s) gebruik kunen maken van een lift. Mocht er geen lift aanwezig zijn, mocht de lift niet bruikbaar zijn of mochten de dozen niet in de lift passen, dan leveren we tot in de centrale hal op de begane grond.


Afhalen
Wilt u de bestelling liever afhalen? Dit is in de meeste gevallen ook mogelijk binnen 1 of 2 dagen. De meeste van onze producten worden geleverd vanuit ons centrale magazijn in Bemmel. Na uw bestelling ontvangt u het nummer van een medewerker in ons magazijn en kunt u direct een afhaal-afspraak met hen maken.

 

Garantie:

Dagen op zicht
Onze producten zijn altijd 14 dagen op zicht. Dit is wettelijk zo geregeld. Mocht u in deze periode een product terug willen sturen, dan kan dat. Het product dient dan onbeschadigd en ongebruikt te zijn. Indien mogelijk moet het in de originele verpakking worden teruggestuurd.
Neemt u altijd eerst even contact met ons op. Dat kan telefonisch of per email, of u kunt het 'Europees modelformulier voor herroeping' invullen en naar ons toesturen per mail of per post. Dit Europees modelformulier kunt u hier downloaden.
De verantwoordelijkheid voor de verzending van u naar ons magazijn ligt bij u. Uiteraad kunnen we u daar ook mee helpen.
Na ontvangst in ons magazijn zullen wij het geretourneerde artikel beoordelen en u daarover informeren. Normaal gesproken (als het product niet beschadigd is) zullen wij het volledige aankoopbedrag (inclusief evt. extra kosten die door ons in rekening zijn gebracht bij uw aankoop) terugbetalen. Terugbetaling geschiedt binnen 14 dagen nadat u contact met ons heeft opgenomen of binnen 10 werkdagen na ontvangst van het geretourneerde product, naar gelang welk tijdstip eerder valt. Terugbetaling geschied op dezelfde manier als bij de aankoop, tenzij u instemt met een andere methode. De terugbetaling zelf is kosteloos.


Het product is defect of beschadigd aangekomen
Blijkt er iets niet goed te zijn nadat u uw bestelling heeft uitgepakt, dan zullen wij dit voor u oplossen. Neemt u dan zo spoedig mogelijk contact met ons op en wij zullen een vervangend onderdeel of een vervangend product naar u toesturen. Mocht dit niet mogelijk zijn dan zullen wij uw product terugnemen en vergoeden. Indien wij uw bestelling terugnemen dan krijgt u binnen 5 werkdagen na ontvangst van het geretourneerde product het volledige aankoopbedrag teruggestort op uw rekening, inclusief eventuele kosten voor het retourzenden.

Krijg ik ook garantie?
Jazeker. Al onze producten zijn minimaal voorzien van standaard fabrieksgarantie. Voor bedden en kasten geldt vaak nog een aanvullende garantieregeling zoals afgesproken binnen de centrale bond van meubelfabrikanten (CBM). Hierin wordt de volgende garantie gegarandeerd:

  • Binnen 1 jaar na aankoopdatum worden alle kosten van reparatie vergoed;
  • Binnen 2 jaar wordt 2/3 deel van de kosten vergoed;
  • Binnen 3 jaar wordt 1/3 deel van de kosten vergoed.

Deze garantiebepalingen gelden op materiaal of constructiefouten en bij 'normaal' gebruik en montage conform de montagebeschrijvingen.

Klachtenafhandeling
Is er iets niet goed met onze producten en heeft u een klacht dan doen wij ons uiterste best dat op een goede en persoonlijke manier voor u op te lossen. Dit gaat volgens de volgende procedure:

  1. Neemt u bij een klacht contact met ons op via mail of telefoon. Vermeld hierbij het bestelnummer, het artikel waarover u een klacht heeft en het moment waarop u de bestelling bij ons heeft gedaan. Heeft u deze informatie niet meer, dan is dat geen probleem; wij kunnen deze ook altijd opzoeken in ons systeem.
  2. U ontvangt van ons binnen 2 werkdagen een bevestiging dat wij uw klacht ontvangen hebben en in behandeling zullen nemen.
  3. Binnen 5 werkdagen zullen wij uw klacht beoordelen. Dit kan op basis van foto's, beschrijvingen of in sommige gevallen door het product terug te sturen. Na beoordeling van de klacht nemen wij contact met u op voor de verdere afstemming.
  4. Als uw klacht wordt goedgekeurd zullen wij de klacht herstellen door, afhankelijk van het product, het product te vervangen, te repareren of terug te nemen. In het geval van terugname van het product zullen wij het volledige aankoopbedrag binnen vijf dagen terugstorten op uw rekening.

N.B.: Als u een klacht heeft zullen wij altijd onze uiterste best doen deze op een correcte wijze voor u op te lossen. Om een correcte afhandeling van klachten voor u te garanderen zijn wij tevens aangesloten bij de Stichting Webshop Keurmerk (http://www.keurmerk.info). Mocht u het niet eens zijn met de manier waarop wij uw klacht behandelen dan kunt u zich wenden tot deze stichting. Zij kunnen de klacht voor u opnieuw beoordelen en in overleg met u ook voorleggen aan de Stichting Geschillencommissies voor Consumentenzaken (SGC). Deze organisatie bestaat al sinds 1970 en is dé organisatie in Nederland voor het beoordelen van consumentenklachten. Omdat wij aan deze stichtingen zijn verbonden heeft u de garantie dat klachten op een correcte manier worden opgelost.


En o ja,

Staat het antwoord op uw vraag hier niet bij, neemt u dan contact met ons op.